Beralih arah ke piiown.com

Lepas ni saya akan kurang update di blog ni. Saya beralih ke blog baru dengan hosting dan domain sendiri.Hijrah utk kebaikan dan kemajuan.  WordPress yang version free ni x boleh letak slideshow, tak boleh up gambar size besar dan agak terbatas penggunaannya. Jadi saya beralih arah ke hosting sendiri.

Sedara-sedari boleh terus ke link :

http://www.piiown.com

Saya masih mengekalkan blog ini untuk rujukan gambar2 yang pernah saya up.

Gambar2 di bawah sekadar hiasan pembaharuan dari saya.

jitra5jitra1umbai2

2 Responses to Beralih arah ke piiown.com

  1. sangatlah indah.. adehhhh =)

Leave a Reply

